Το Battle.net account σας : Anasto GameName :Den to Thimame Hostbot :... Admin Name : oute auton den thimame Reason : Giati ekei pou mpika sto game me laggare oute sto proto lepto kai ksafnika vrethika ektos game, pao na mpo se allo game kai amesos me petaei. exo 110 games Sto YMC kai den eimai toso anohtos oste na kano leave kai na xaso oti ekana mexri tora. Parakalo gia tis energeies sas!
Mr.Sven YmC User Abuse Manager
Posts : 51 Reputation : 60 Reputation : 1 Join date : 2011-08-27 Age : 39 Location : Thessaloniki
Subject: Re: Anasto Sat Oct 01, 2011 4:45 pm
dokimases to .Checkban sto channel na deis ean eisai banned?episeis mipos pezeis apo net?k kapios allos exei faei ban k apla epidi exete same ip dn se afinei na mpeis
exies 109 games 35/54 kai to ban sto ekane o Hrrrrr_ me reason leaver.kane mia prospathia na tou miliseis k na erthei na postari ti egine,an k tha to kanw k gw.o hrrrrr_ einai kathe mera on opote eukola tha ton vroume.
Well. Leave AR game at start is for me "a bad pick". But i can fail, it's possible for a disconnection, i got so many, i trust you. I post for unban him please